• 03.04.09, 14:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Lennujaam ehitas DHLile 20 miljonilise terminali

Täna avas DHL Estonia AS uue Expressi terminali Kesk-Sõjamäel, uude kompleksi investeeris Tallinna Lennujaam 20 miljonit krooni.
„DHL onjuba 10 aastat Tallinna Lennujaama ruumides tegutsenud. Uus terminal on ehitatud täpselt DHLi vajadusi silmas pidades ja sisustatud viimase aja tehnikaga, mis tähendab, et firma töö on veelgi efektiivsem ja pakid jõuavad kuni tund aega kiiremini kliendini.  Economy ekspressi teenuse mahud on viimasel aastal kasvanud ja uus terminal võimaldab käsitleda ka maanteesaadetisi,“ ütles DHL Express Balticu juht Carl-Eric Lindström terminali avades.
„Lennujaama ei olnud raske veenda uue terminali ehitamises, sest oleme teinud väga head koostööd juba 10 aastat,“ lisas Lindström. „Tegutsesime juba 10 aastat nende pindadel. Vajasime rohkem ruumi, vana terminal oli juba pisut vanamoodne. DHL on nüüd laienenud maanteevedudele, mida saab senise tegevusega edaspidi kombineerida,“ lisas Lindström. „Ka on siin paremad kontoriruumid, tolli ja turvaladu.“ 
Uue lao rendihinda kommenteeris Lindström, et nad maksavad liiga palju. „Meil on 5+5 leping ja peale seda tavaliselt pikendame neid, kuna ei näe vajadust mujale minna,“ lisa ta.
DHL Expressi Põhja regiooni juht Martin Södergård ütles, et uus terminal rajati tulevikku silmas pidades. „Meidki mõjutab majanduslangus, nagu kõiki teisigi. See terminal ei ole üheks aastateks vaid pikaajaline tehing ja majandus hakkab loodetavasti kunagi tõusma,“ ütles ta.
Södergård möönis, et kullervedude turul saabunud on teatud stabiilsus ja DHL ei ole kliente kaotanud. „Kliendid saadavad vähem, kuid kliente tuleb juurde. Sest inimesed saadavad kulleriga asju, kui tõesti vaja,“ lisas ta.
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Einari Bambus ütles, et terminali rajamine DHLile on pikaajaline projekt. „DHL on õnnelik, et uue ja värske maja saavad. Ei ütleks, et see oleks tänastes hindades kallis olnud, ilusti püsiti eelarves ja ajagraafikus. Investeeringu suurusjärk oli umbes 20 miljonit krooni ja see puudutab kõike nagu ka siseviimistlus ja ehitusjärelvalve,“ selgitas ta.
Bambus leiab, et täna ehitada on väga vahva. „Kui on vahendid tuleb seda igal juhul teha. Küsitav hind on soodne ja samas koduturg saab tööd. Kui vähegi kellelgi võimalusi, tuleb täna ehitada,“ ütles ta.
Pärast kergemat remonti lähevad DHL vanad ruumid järgmisele rentnikule. „Uus üürnik, kellega on eelleping juba sõlmitud, on kaubateenindaja Ospentos,“ ütles Bambus.
DHL kõrval käib Tallinna Lennujaamal ka järgmise terminali ehitus. „Sinna läheb  kaubateenindaja Senta. Ja nende jaoks tuleb umbes samas mahus kompleks, mis valmib juba selle aasta juunis-juulis. Seal investeeringu on suurusjärk sama mis DHLi terminali puhul, paari miljoni võrra odavam,“ ütles Bambus.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.09, 16:15
FOTO: DHL avas uue terminali
Täna avas DHL Estonia AS uue Expressi terminali Kesk-Sõjamäel.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele