Viking Line hüvitab juba praegu reisijatele piisava põhjuse korral ebameeldivused ja firma Eesti tegevjuht Inno Borodenko ei usu, et Euroopa Liidu uue määrus midagi olulist muutub.
„Meile ei ole midagi selle vastu,“ kommenteeris ta ELi plaani anda lennukireisijate sarnased õigused ka laevareisijatele, kui reisid hilinevad ja ära jäävad. „Kui reis ära jääb või hilineb oluliselt, oleme juba praegu ilma kohustuseta reisijatele vastu tulnud.“
Borodenko ütles, et praegu käsitlevad nad iga juhtumit eraldi. „Kui on piisav põhjus, siis tuleme reisijale kindlasti vastu,“ lisas ta ja sõnas, et ta ei usu, et uue määrusega midagi palju muutub.
Borodenko sõnul on laevad üldiselt graafikus ja hüvitised ei ole Viking Line’le suur kulu. „Ju siis laevad on nii kindlad ja naljalt hiljaks ei jää. Viimati hilines meie laev 23. novembril 2008. Siis oli suur lumetorm üle Eesti ja lennukid ei lennanud vist üldse. Laev hilines sadamasse 9 tundi, nagu ka kõiki teised laevadki,“ ütles ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinki kommunikatsioonjuht Luulea Lääne kommenteeris teemat, et kuna määrus on alles valmimas, on sel teemal veel vara rääkida.
Seotud lood
Laeva ja lennureisijate võrdne kohtlemine tundub õiglasena, arvab Estraveli tegevjuht Anne Samlik.
Euroopa Liidus on valmimas määrus, mis annaks lennukireisijate sarnased õigused ka laevareisijatele, kui reisid hilinevad ja ära jäävad.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.