• 24.03.09, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air Regionali lennud hakkavad kandma SASi lennukoodi

Alates 29. märtsist 2009 toimuvad Estonia Airi tütarfirma Estonian Air Regionali teostatavad  Estonian Airi lennud OV663/664, 667/668, 683/684, 685/686, 687/688 Tallinna ja Stockholmi vahel, alates 9. aprillist 2009  lennud OV661/662 Kuressaare ja Stockholmi vahel ning alates 30. aprillist 2009 lennud OV671/672 Pärnu ja Stockholmi vahel koostöös SASiga koodijagamise alusel. 
Seni jagas SAS oma lennukoodi Estonian Airiga vaid Tallinnast Stockholmi, Kopenhaagenisse ja Oslosse suunduvatel Estonian Airi lendudel, teatas firma.
 „SASi lennukoodide lisamine Estonian Air Regionali teostatavatele Estonian Airi lendudele on tunnustus Estonian Airi tütarfirma senisele tööle. See lihtsustab oluliselt kombineeritud lennupiletite ostmist ja laiendab senist müügivõrgustikku,“ lausus Estonian Airi kommertsala asepresidendi kt Rauno Parras. 
Lennufirmade koostöö avardab klientide võimalusi reisimisel Eestisse ja Eestist välja. Hilisõhtune lend OV668 väljumisega Stockholmist kell 23:05 annab Eesti äriklientidele suurepärase võimaluse planeerida ühepäevaseid töölähetusi Euroopasse. 
EuroBonus lojaalsusprogrammiga liitunud reisijad saavad punkte koguda ja kasutada kõikidel Estonian Air Regionali teostatavatel Estonian Airi lendudel. 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele