• 17.02.09, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iseteeninduskassad jõuavad esimesena Keilasse

Keila Tarbijate Ühistu Rõõmu kaubamaja avab täna Eestis esimese iseteeninduskassadega.
Eestis esmakordselt kasutatava jaekaubanduslahenduse, iseteeninduskassad tarnis ja paigaldas kaubandus- ja teenindusettevõtetele IT tark- ja riistvaralahendusi pakkuv ettevõte New Vision, teatas kaubamaja. Iseteeninduskassa eripära on, et kassas ei ole kassapidajat, ostja skaneerib kaubad ise, tõstab need kilekotti ja tasub seejärel pangakaardiga. Ostjat juhendavad eesti- ja venekeelsed visuaalsed ja häälnõuanded. Vajadusel abistab ostjat operaator, kes töötab korraga 4 iseteeninduskassaga.
 Iseteeninduskassasid tutvustavad Keila Tarbijate Ühistu juhatuse esimees Olev Mäll ja New Visioni juht Taivo Saar, samuti New Visioni spetsialistid. Kaubamaja renoveeriti, lisandus 2600 ruutmeetrit pinda, märkimisväärselt suurenes toidu- ja tööstuskaupade valik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele