Keila Tarbijate Ühistu Rõõmu kaubamaja avab täna Eestis esimese iseteeninduskassadega.
Eestis esmakordselt kasutatava jaekaubanduslahenduse, iseteeninduskassad tarnis ja paigaldas kaubandus- ja teenindusettevõtetele IT tark- ja riistvaralahendusi pakkuv ettevõte New Vision, teatas kaubamaja. Iseteeninduskassa eripära on, et kassas ei ole kassapidajat, ostja skaneerib kaubad ise, tõstab need kilekotti ja tasub seejärel pangakaardiga. Ostjat juhendavad eesti- ja venekeelsed visuaalsed ja häälnõuanded. Vajadusel abistab ostjat operaator, kes töötab korraga 4 iseteeninduskassaga.
Iseteeninduskassasid tutvustavad Keila Tarbijate Ühistu juhatuse esimees Olev Mäll ja New Visioni juht Taivo Saar, samuti New Visioni spetsialistid. Kaubamaja renoveeriti, lisandus 2600 ruutmeetrit pinda, märkimisväärselt suurenes toidu- ja tööstuskaupade valik.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.