Autor: Mariliis Pinn • 17. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Iseteeninduskassad jõuavad esimesena Keilasse

Keila Tarbijate Ühistu Rõõmu kaubamaja avab täna Eestis esimese iseteeninduskassadega.

Eestis esmakordselt kasutatava jaekaubanduslahenduse, iseteeninduskassad tarnis ja paigaldas kaubandus- ja teenindusettevõtetele IT tark- ja riistvaralahendusi pakkuv ettevõte New Vision, teatas kaubamaja. Iseteeninduskassa eripära on, et kassas ei ole kassapidajat, ostja skaneerib kaubad ise, tõstab need kilekotti ja tasub seejärel pangakaardiga. Ostjat juhendavad eesti- ja venekeelsed visuaalsed ja häälnõuanded. Vajadusel abistab ostjat operaator, kes töötab korraga 4 iseteeninduskassaga.

 Iseteeninduskassasid tutvustavad Keila Tarbijate Ühistu juhatuse esimees Olev Mäll ja New Visioni juht Taivo Saar, samuti New Visioni spetsialistid. Kaubamaja renoveeriti, lisandus 2600 ruutmeetrit pinda, märkimisväärselt suurenes toidu- ja tööstuskaupade valik.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077