Automüüjad on laevadest parklad teinud, kuna müük kahaneb ja sadamate platsid on juba autosid täis.
See on omamoodi positiivne uudis 640 aluselisele autosid vedavale laevastikule, kuna vedude maht kahaneb. Lisaks valmib sel aastal veel 70 uut ja suuremat autode veoks mõeldud laeva, kirjutas Financial Times. Maaklerite sõnul on tööta laevu palju ja autotootjatel lihtne leida sadamate parklatele nö laiendust.
Rootsis Malmö sadamas seisab 2500 autot mahutav kaubalaev Morning Glory, mille rentis maailma suurimalt autovedjalat Wallenius Wilhelmsen oma masinate paigutamiseks Toyota. Teine suur autotranspordiga tegelev Skandinaavia operaator Höegh Autoliners on erinevatelt tootjatelt saanud mitmeid sarnaseid sooviavaldusi. Ka teised operaatorid pakuvad juba või plaanivad laoteenust pakkuda.
Veel eelmise aasta kolmandas kvartalis poleks sarnase teenuse osutamine kõne alla tulnud, sest operaatoritel polnud vabu aluseid. Praegu on transpordimahud aga niivõrd palju vähenenud ja võimalus laevu veepealseteks parklateks välja rentida on operaatorite jaoks positiivne uudis. Eriti puudutab see väiksemaid aluseid, mis vedasid autosid keskustest väiksematesse sadamatesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.