• 04.02.09, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aljas: Estonian Air ei saa hakkama tugeva partnerita

Eesti rahvuslik lennufirma ei suuda ellu jääda ilma tugeva strateegilise partnetita, möönis Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas.
Lugeja uuris online-intervjuus, kas Estonian Air saaks hakkama ka ilma strateegilise partnerita/omanikuta?
„Estonian Air ei saa kindlasti hakkama ilma tugeva strateegilise partnerita ja loomulikult ei pea strateegiline partner olema tingimata omanik,“ vastas Aljas.
Lugeja uuris, kas Aljas on seda meelt, et Estonian Airi osaline kuulumine mõnele suurlennufirmale on oluline? „Kuulumine ei ole kindlasti oluline, koostöö on ülioluline,“ vastas juhatuse esimees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Baltimaade lennunduse lähitulevik sõltub meie majanduslikust arengust. Estonian Air arvestab sellega, et aasta pärast on veel väga raske ja kolme aasta pärast on läinud juba natuke paremaks,“ lisas ta. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele