Aastatel 2002-2003 Estonian Airi presidendina töötanud Erki Urva ei imesta, et lennufirma praegu suuromaniku rahasüste vajab.
„Tuletage meelde, mis siin poolteist kuud tagasi ajakirjanduses toimus. Kuidas ikkagi Estonian Airi materdati! Kujutan ette, mis seal broneeringutega juhtus. Lõuna poolt on hea näide võtta – flyLAL -, kus firmat ka niikaua materdati, kui ta kõrvad pea alla pani,“ pahandab Urva.
Tema hinnangul on elementaarne, et ettevõtte omanik aitab firmat selle ajutistesse raskustesse sattumisel.
„Iga mõistlik omanik teeks nii. Võib-olla väljaarvatud ainult Eesti riik… Öelge mulle, mida on riik aastate jooksul Estonian Airi heaks teinud peale selle, et riigi esindajad on mingite imelike avaldustega esinenud. Firma nõukogus on seitse liiget, neist kaks riigi esindajat. Kui riik nüüd räägib, et pole strateegilist plaani, siis tahaks teada, kas riigi esindajad on ise nõukogus midagi välja pakkunud!? Kas nad saavad öelda, et meie pakkusime sellise plaani välja, aga seda ei võetud kuulda!?“ küsib Urva retooriliselt, viidates riigi aastatepikkusele passiivsusele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tänane Äripäev kirjutas, et kui SAS ei nuumaks juba mõnda aega Estonian Airi lühiajaliste laenudega, läinuks Eesti rahvuslik lennukompanii möödunud aasta lõpus pankrotti. SASi laenuraha eest makstakse palku, ostetakse kütust ja hooldatakse lennukeid.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.