Saaremaa Laevakompanii ähvardab lõpetada Ruhnu laevaliini teenindamise, kui riik ei leia liini toetuseks lisaraha.
2008. aastal oli riiklik toetus Ruhnu laevaliinile nii Kuressaare kui Pärnu suunal kokku 2,7 miljonit krooni. Saare maavalitsus on tänavuseks aastaks riigilt küsinud Ruhnu laevaliini tarbeks 2,95 miljonit krooni. Nüüdseks on aga Laevakompanii leidnud, et 2008. aastal jäädi Ruhnu liiniga kahjumisse ja pea samadel tingimustel ei saada enam jätkata, vahendasid ERR Uudised.
Ka Saare maavalitsus tunnistas kahjumit, kuigi kahjumi suuruse üle on pooltel eri arvamused.
"Elu on muutunud järjest raskemaks ja raskemaks. Ja ka meil on kohustused oma kulutusi optimeerida," ütles Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimees Tõnis Rihvik.
Saare maavalitsusele saadetud kirjas küsib Saaremaa Laevakompanii Ruhnu laevaliini jaoks täiendavaid vahendeid, või viitab võimalusele leping lõpetada.
Täna pärast esimese läbirääkimisvooru lõppu olid mõlemad osapooled kidakeelsed, viidates halduslepingu materjalide konfidentsiaalsusele.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.