AS GoBus, kes langetab seoses reisijate vähesusega alates 20. jaanuarist Tallinn-Kuressaare liinil kolmel päeval nädalas bussipileti hinda 70 krooni võrra, oma teoga konkurentidelt kiidusõnu ei saa.
AS GoBus Saaremaa osakonna peainsener Nikolai Jakovets nimetas hinnalangust kampaaniaks “sõidad Saaremaa ja Tallinna vahet, aga maksad vaid sõidu eest väljaspool Saare maakonda”, kirjutas Meie Maa.
“Langetasime hindu katseliselt määramata ajaks,” ütles Jakovets ja põhjendas piletihinna langust ainult kolmel nädalasisesel päeval, kuna just sel ajal on busside täituvusega probleemid.
AS Sareta juhi Henno Liivi hinnangul ei ole GoBusi poolt piletinna langetamine mitte millegagi põhjendatud. “Me panime uued liinid käima, ilmselt proovib GoBus meid madala hinnaga lüüa,” arutles Liiv.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS Hansabuss juhatuse esimees Andres Puskar oli kindel, et GoBus võidab piletihinna langetamisega sõitjaid juurde.
“Võibolla oleks pidanud piletihinna langetama siis, kui langes ka kütusehind, mis praegu jälle tõuseb. Iseasi, kui hästi mõjub selline hinna kõigutamine kliendile,” arvas AS Sarbuss juhatuse liige Kalle Tuisk.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.