• 13.01.09, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudteed ootab lähipäevil ees lahutus

ASi Eesti Raudtee jagamine eraldiseisvateks ettevõteteks on lähipäevade küsimus, kinnitas firma avalike suhete juht Urmas Glase.
Vastavalt valitsuse otsusele oleks alates uuest aastast pidanud Eesti Raudtee juurde asutatama kaks tütarettevõtet – infrastruktuuriga hakkaks tegelema AS EVR Infra ning kaubavedudega AS EVR Cargo, kirjutas dv.ee.
Nimelt nõuab Euroopa Liidu seadusandlus, et raudtee-ettevõtete infrastruktuuri ning transporditeenuste finantsaruanded ning bilanss tuleb hoida lahus.
Nagu ütles Urmas Glase venekeelsele majandusuudiste portaalile dv.ee, ootab ettevõte endiselt äriregistri otsust. Tema sõnul on viivituse põhjustanud firmade lahutamiseks vajalike juriidiliste protseduuride venimine, mis on tingitud äriregistri nõudest esitada ettevõtete kohta täiendavat infot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Andsime paberid äriregistrile aasta esimesel päeval, kuid neil tekkisid mõningad küsimused, millele me oleme omalt poolt ka vastused andnud. Viimane neist läks teele eile ja seetõttu loodame, et järgmise viie päeva jooksul vormistatakse otsus ära," ütles Glase. Kõik juriidilised probleemid on praeguseks hetkeks lahendatud, küsimus on ainult registreerimises, lisas ta.
Uute ettevõtete AS EVR Infra ja AS EVR Cargo värskete juhtide nimesid Glase veel öelda ei tahtnud. Enne olukorra lõplikku lahendust ei saa konkreetset infot välja anda, märkis ta.
Eesti Raudtee struktuurimuutused kiitis valitsus heaks oktoobris. Lisaks raudtee-ettevõtete infrastruktuuri ning transporditeenuste finantsaruandluse ning bilansi lahus hoidmise nõudele näevad eurodirektiivid ette ka reisijate- ning kaubaveo lahususe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele