• 06.01.09, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eurolines investeerib 17 miljonit krooni bussidesse

Eurolines ostab 2009. aasta esimesel poolel neli uut turismibussi.
Seoses uute busside lisandumisega suurendatakse alates märtsist ka väljumiste arvu Tallinn-St.Peterburgi, Tallinn-Riia ja Riia-Vilniuse liinidel, teatas Eurolines Balticu juhatuse esimees Hannes Saarpuu. 
Saarpuu sõnul on bussipargi uuendamine vajalik ettevõtte tegevuse laiendamiseks, et käia kaasas turu arengutega. Viimase 15 kuu jooksul on Eurolines Baltic investeerinud uute busside ostmiseks kokku enam kui 50 miljonit krooni. Ettevõtte opereerimisbaasidesse Tallinnas, Riias, Vilniuses ja Peterburgis on lisandunud kokku 11 uut bussi.
„2008. aasta teine poolaasta oli Eurolines Balticu jaoks positiivne. Valitud strateegiline suund ja investeeringud bussipargi uuendamiseks ning tootearenduseks tõid kaasa nii reisijate arvu kui tulude olulise kasvu kõikidel Baltikumisisestel liinidel ja seda hoolimata üldise majanduskeskkonna halvenemisest,“ kommenteeris Hannes Saarpuu.  
Eriti edukaks on tema sõnul ettevõtte jaoks osutunud 2007. aasta lõpus turule toodud LuxExpress tootekontseptsioon, mis on suunatud kvaliteediteadlikule reisijale Baltikumi põhiliinidel. Eelmise aasta  11 kuuga kasutas Lux Express teenust enam kui 75 000 reisijat. Eurolinesi poolt oktoobris turule toodud ärikliendiprogrammiga on tänaseks kogu Baltikumis liitunud üle 300 ettevõtte.
„Majanduslangus ei ole meie müügile seni negatiivset mõju avaldanud, pigem näeme mitmel suunal viimastel kuudel positiivseid arenguid. Tundub, et kulude senisest kriitilisem jälgimine nii ettevõtete kui lõpptarbijate tasandil viib selleni, et aina suurem hulk sõitjaid näeb kvaliteetsetes ja mugavates bussides reaalset alternatiivi autole ja ka lennukile,“ kommenteeris Saarpuu.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele