Kulude vähendamise nimel tuleb bussijuhtidel hakata rohkem kaugetes maakohtades ööbima, sest sealt õhtul tühja sõidukiga Võru bussiparki naasmine pole otstarbekas.
Pärast seda, kui AS Sebe lõikas oma kaugliinivõrgust välja Saru küla, käivitati sealsete õhtuste sõitjate vedamiseks kohalik bussiliin, kirjutas Võrumaa Teataja. Et Sarut lahutab maakonnakeskusest umbes 40 km, pole Ruschi sõnul mõistlik bussi sealt õhtul üksnes selleks Võrru tagasi tuua, et juba hommikul inimeste linnatoomiseks tühjalt Sarru tagasi sõita. Selle asemel jääb õhtul bussiga Sarru sõitnud juht külla ööbima ning hommikul alustab koos sõitjatega teed Võrru. Lisaks ööbivad bussijuhid praegu Missos ja Hintsikol (Varstu vald).
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.