Eile pandi Büroomaailma logistikakeskusele nurkakivi. ASi Infotark juhatuse esimehe Jüri Rossi sõnul olid nad juba varem arvestanud, et nüüd on paras aeg Büroomaailma lao laiendamiseks.
„2002. aastal, kui me praeguse lao valmis saime, arvestasime, et see ammendab ennast 8 aastaga. 6 aastat on möödas ja nüüd on paras aeg uut logistikakeskust ehitama hakata. Peab ette vaatama, ei ole nii, et täna on mõtled ja homme on valmis,“ ütles ta.
Büroomaailmal majanduslanguses suuri tagasilööke ei ole olnud, käive on juhi sõnul kukkunud 3-4%, suurem langus on olnud arvutitemüügis. „Paberimüük enam ei kasva,“ lisas ta ja põhjendas seda sellega, et ettevõtted on säästma hakanud. „Aasta või kahe pärast tuleb uus kasv ja siis on meil uus keskus valmis,“ seletas Ross.
Uues laos on pinda 5000 ruutmeetrit, vana lao suurus on 2500 ruutmeetrit. Uus ladu peaks valmima suveks.
Koos tehnikaga läheb uus logistikakeskus maksma 60 miljonit krooni. Rossi sõnul on praegu hea aeg ehitamiseks, peaaegu sama hea kui 2002. aasta, mil ehitati olemasolevat ladu. Uude lattu tulevad nn kaubakarusellid, mida juhib arvuti. „Praeguse lao ehitamise juures olid võimalused tagasihoidlikumad,“ lisas ta.
Projekti jaoks saadi laenu Nordea pangast. „Ühest küljest oli laenu raskem saada, teisest küljest polnud. Pank otsustas seekord kauem, samas meie tagatisvarad on nüüd paremad, kui kuus aastat tagasi,“ selgitas Ross.
Kui uus ladu valmis, siis kaugemas tulevikus plaanib Büroomaailm kauplusi laiendama ja renoveerima hakata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna õhtul avab uksed Nordecon International ASi rajatud Büroomaailma logistikakeskuse laiendus Tallinnas Peterburi teel, mille ehitustööde maksumuseks kujunes 47,3 miljonit krooni.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.