Autor: Mariliis Pinn • 4. detsember 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Novembris kukkus tarbeautode müük 70%

Majanduslangus annab tarbeautode turul rohkem tunda kui sõidukite müügis, nimelt sõidukite müük novembris kukkus 53%, tarbeautosid müüdi 70% vähem võrreldes mullusega.

Novembris müüdi 179 tarbesõidukit, mullu oli see number 595. Aasta lõikes on müük kukkunud 37%, 6237 sõidukilt 3927 sõidukini.

Kõige rohkem tarbesõidukeid müüs Citroen, tervelt 37, mullu novembris oli tulemus 58, mis teeb kukkumiseks 36%. Ka möödunud kuul oli liider Prantsuse autotootja.

Ainukene automark, mille tarbesõidukite müük 2008. novembris kasvas oli Ssangypng, City Motors müüs ühe selle margi kaubiku, eelmisel aastal müüki ei olnud.

Mazda ja GAZ suutsid müüki hoida, esimene müüs 2007. aastal ja 2008. aasta novembris 4 ja teine 2 tarbesõidukit.

Isuzu kukkumine oli kõige suurem 93%, 54 tarbeautolt 4 sõidukini. 

Tarbeautode müük novembris                       2008 2007 muutus

Citroen          37      58    -36%Škoda          16      22   -27%Ford             15      38     -61%Renault       14       96    -85%Fiat               13       15    -13%Mercedes-Benz 12  63   -81%Scania         12     42          -71%Volvo            7         26         -73%Peugeot     8          33       -76%Toyota         7        26           -73%Novembri müük         179   595    -70%Aasta müük        3927    6237   -37%

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077