• 04.12.08, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Novembris kukkus tarbeautode müük 70%

Majanduslangus annab tarbeautode turul rohkem tunda kui sõidukite müügis, nimelt sõidukite müük novembris kukkus 53%, tarbeautosid müüdi 70% vähem võrreldes mullusega.
Novembris müüdi 179 tarbesõidukit, mullu oli see number 595. Aasta lõikes on müük kukkunud 37%, 6237 sõidukilt 3927 sõidukini.
Kõige rohkem tarbesõidukeid müüs Citroen, tervelt 37, mullu novembris oli tulemus 58, mis teeb kukkumiseks 36%. Ka möödunud kuul oli liider Prantsuse autotootja.
Ainukene automark, mille tarbesõidukite müük 2008. novembris kasvas oli Ssangypng, City Motors müüs ühe selle margi kaubiku, eelmisel aastal müüki ei olnud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mazda ja GAZ suutsid müüki hoida, esimene müüs 2007. aastal ja 2008. aasta novembris 4 ja teine 2 tarbesõidukit.
Isuzu kukkumine oli kõige suurem 93%, 54 tarbeautolt 4 sõidukini. 
Tarbeautode müük novembris                       2008 2007 muutus
Citroen          37      58    -36%Škoda          16      22   -27%Ford             15      38     -61%Renault       14       96    -85%Fiat               13       15    -13%Mercedes-Benz 12  63   -81%Scania         12     42          -71%Volvo            7         26         -73%Peugeot     8          33       -76%Toyota         7        26           -73%Novembri müük         179   595    -70%Aasta müük        3927    6237   -37%
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele