Majanduslangus annab tarbeautode turul rohkem tunda kui sõidukite müügis, nimelt sõidukite müük novembris kukkus 53%, tarbeautosid müüdi 70% vähem võrreldes mullusega.
Novembris müüdi 179 tarbesõidukit, mullu oli see number 595. Aasta lõikes on müük kukkunud 37%, 6237 sõidukilt 3927 sõidukini.
Kõige rohkem tarbesõidukeid müüs Citroen, tervelt 37, mullu novembris oli tulemus 58, mis teeb kukkumiseks 36%. Ka möödunud kuul oli liider Prantsuse autotootja.
Ainukene automark, mille tarbesõidukite müük 2008. novembris kasvas oli Ssangypng, City Motors müüs ühe selle margi kaubiku, eelmisel aastal müüki ei olnud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mazda ja GAZ suutsid müüki hoida, esimene müüs 2007. aastal ja 2008. aasta novembris 4 ja teine 2 tarbesõidukit.
Isuzu kukkumine oli kõige suurem 93%, 54 tarbeautolt 4 sõidukini.
Tarbeautode müük novembris 2008 2007 muutus
Citroen 37 58 -36%Škoda 16 22 -27%Ford 15 38 -61%Renault 14 96 -85%Fiat 13 15 -13%Mercedes-Benz 12 63 -81%Scania 12 42 -71%Volvo 7 26 -73%Peugeot 8 33 -76%Toyota 7 26 -73%Novembri müük 179 595 -70%Aasta müük 3927 6237 -37%
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.