Oktoobri keskel ootamatult Tallinna-Helsingi liinil sõitmise lõpetanud Superseacat on võlgu kaheksa miljonit krooni, varasid on laevafirmal aga vaid kolme miljoni krooni eest.
Superseacat katkestas reisid päevapealt 14. oktoobril, ja nii jäid pika ninaga sajad inimesed, kes olid piletid varem välja ostnud, kirjutas Postimees.
Firma ajutise pankrotihalduri Indrek Nauri sõnul on Eesti firmal võlgu kaheksa miljoni krooni eest, varasid ja nõudeid aga ligi kolme miljoni krooni väärtuses. Sajale töötajale on firma võlgu kahe kuu palga ehk kokku üle miljoni krooni.
Nauri sõnul ei ole varem pileti ostnud inimesed seni oma nõudeid esitanud, kuid ta möönis, et lootust raha tagasi saada on neil üpris vähe.
«Klientidesse suhtutakse võrdselt teiste võlausaldajatega. Aga kui nende kaotus on ehk paar tuhat krooni, siis töötajate mure on märksa suurem,» tõdes ta.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.