Balti Logistika Baltikumi juht Vallo Arumäe ütleb ekspedeerimisturgu kommenteerides, et kliendid on muutunud kaubakoguste tellimisel ettevaatlikuks.
Ilmselt jälgitakse Arumäe sõnul rohkem kaubavarude all olevaid ressursse ja niiöelda lattu tellitakse kaupa vähem, kuna nõudlus on vähenenud, arutleb Arumäe.
Schenkeri juht Meelis Arumeel ütleb samas, et kliendid on muutuvas majanduskeskkonnas asunud aktiivselt küsima uusi lahendusi. Muutusi eelistustes näitab ka Schenkeri statistika, mis ütleb, et kasvanud on lennuvedude maht, vähenenud aga autovedude saadetiste arvestuslik kaal.
Äripäeva Ekspedeerimisfirmade TOP ja ülevaade ekspedeerimisturust ilmub 26. novembril kuukirjas Logistika.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.