ASi Alexela Oil tegevjuht Ain Kuusik sõnas, et Tallinnas on hulgikütuste alane konkurents pehmelt öeldes hõredam kui Rotterdami sadamas.
Kuusik ütles logistikauudised.net-ile, et esiteks tuleb möönda, et Alexela Oil oli möödunud aastal kahjumis - ka 0,78 kroonine kasumimarginaal liitri pealt, rääkimata kahest kroonist, mis oleks neile suurt rõõmu valmistanud.
„Kasumimarginaali tuleb ju siiski arvestada kõik teenuse osutamisega seonduvad kulud, nagu kulud töötajatele, tanklatele, logistikale, raha hind, kliendikaardisüsteemile ja muudele turundusinvesteeringutele jne,“ selgitas ta.
„Hulgihinna vaatlemisel tasuks omakorda realistlikuma pildi saamiseks vaadata Eestisse jõudva kütuse hulgihinda - Tallinnas on hulgikütuste alane konkurents pehmelt öeldes hõredam kui Rotterdami sadamas, mahud väiksemad, logistikakulud suuremad, kokkuvõttes ka hulgihind kõrgem,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Neste Eesti peadirektor Indrek Kaju ei soovinud teemat kommenteerida ja palus analüüsi teinud Tõnis Ojal endal tegeleda kütuseäriga, siis ta tunnetab oma isikliku rahaga, kui ülikasumlik see on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.