Reede pärastlõunal peatati Stockholmi
börsil kauplemine Skandianaavia lennukompanii SASi aktsiaga, mida kõigutasid
kuuldused Lufthansa võimalikust ülevõtupakkumisest.
„Me ei kommenteeri kunagi seda laadi kuuldusi,“ ütles SASi infojuht Claus Sonberg Rootsi uudisteagentuurile TT. „Viimasel ajal on Euroopas väga palju kõikvõimalike ühinemiste ümber spekuleeritud.“
Ta ei öelnud ka seda, kas palve aktsiaga kauplemine peatada tuli SASilt.
Kauplemine peatati, kui SASi aktsia oli kinnitamata uudise peale kerkinud 11%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SASi on juba pikka aega rõhunud kehvad tulemused. Kaubamärki on viimastel aastatel lörtsinud streigid, õnnetusjuhtumid – viimati tütarfirma Spanair lennukiga – ning trahv kartellikoostöö eest.
SASil tuleb uuendada ka oma lennukipark, mis nõuaks vähemalt 50 miljardi Rootsi krooni suurust investeeringut.
SASi suuromanikud on Skandinaavia riigid – Rootsil on 21,4% aktsiaist, Norral ja Taanil kummalgi 14,3%.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.