Möödunud neljapäeval sai Tallinnas kahes
erinevas õnnetuses viga kolm inimest, kes kukkusid bussi järsu pidurdamise tõttu
ja sääraseid juhtumeid tuleb ette pea iga kuu, väidavad Tallinna
Autobussikoondise ning Tallinna trammi- ja trollibussikoondise esindajad.
Enamasti ongi bussi-, trammi- või trollijuhid sunnitud järsult pidurdama just seetõttu, et hoolimatud autojuhid teinekord lausa ilma suunda näitamata ühissõidukile ette keeravad, kirjutas Postimees. Kannatajateks on aga süütud reisijad, kes võivad äkkpidurduse tõttu kukkudes raskeid kehavigastusi saada.
«Tõsi, paar korda kuus tuleb ette juhtumeid, kus mõne kaasliikleja hooletu käitumise pärast on bussijuht sunnitud äkkpidurdama ning seetõttu kukkunud reisijale tuleb kiirabi kutsuda,» nentis Tallinna Autobussikoondise suhtekorraldusjuht Sirje Roht.
Bussile või muule ühissõidukile ettekeeramisega õnnetuse põhjustanud autojuhid lahkuvad pea alati sündmuskohalt. Kas lahkumise põhjuseks on teadmatus hooletu manöövri tagajärgedest või lihtsalt hoolimatus kaasinimese suhtes, on teadmata, sageli õnnestub siiski kas mõnel sõitjal või ühissõiduki juhil näha õnnetuse põhjustanud auto registreerimisnumbrit, mistõttu liiklushuligaan karistuseta siiski ei pääse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.