Möödunud neljapäeval sai Tallinnas kahes
erinevas õnnetuses viga kolm inimest, kes kukkusid bussi järsu pidurdamise tõttu
ja sääraseid juhtumeid tuleb ette pea iga kuu, väidavad Tallinna
Autobussikoondise ning Tallinna trammi- ja trollibussikoondise esindajad.
Enamasti ongi bussi-, trammi- või trollijuhid sunnitud järsult pidurdama just seetõttu, et hoolimatud autojuhid teinekord lausa ilma suunda näitamata ühissõidukile ette keeravad, kirjutas Postimees. Kannatajateks on aga süütud reisijad, kes võivad äkkpidurduse tõttu kukkudes raskeid kehavigastusi saada.
«Tõsi, paar korda kuus tuleb ette juhtumeid, kus mõne kaasliikleja hooletu käitumise pärast on bussijuht sunnitud äkkpidurdama ning seetõttu kukkunud reisijale tuleb kiirabi kutsuda,» nentis Tallinna Autobussikoondise suhtekorraldusjuht Sirje Roht.
Bussile või muule ühissõidukile ettekeeramisega õnnetuse põhjustanud autojuhid lahkuvad pea alati sündmuskohalt. Kas lahkumise põhjuseks on teadmatus hooletu manöövri tagajärgedest või lihtsalt hoolimatus kaasinimese suhtes, on teadmata, sageli õnnestub siiski kas mõnel sõitjal või ühissõiduki juhil näha õnnetuse põhjustanud auto registreerimisnumbrit, mistõttu liiklushuligaan karistuseta siiski ei pääse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.