Möödunud neljapäeval sai Tallinnas kahes
erinevas õnnetuses viga kolm inimest, kes kukkusid bussi järsu pidurdamise tõttu
ja sääraseid juhtumeid tuleb ette pea iga kuu, väidavad Tallinna
Autobussikoondise ning Tallinna trammi- ja trollibussikoondise esindajad.
Enamasti ongi bussi-, trammi- või trollijuhid sunnitud järsult pidurdama just seetõttu, et hoolimatud autojuhid teinekord lausa ilma suunda näitamata ühissõidukile ette keeravad, kirjutas Postimees. Kannatajateks on aga süütud reisijad, kes võivad äkkpidurduse tõttu kukkudes raskeid kehavigastusi saada.
«Tõsi, paar korda kuus tuleb ette juhtumeid, kus mõne kaasliikleja hooletu käitumise pärast on bussijuht sunnitud äkkpidurdama ning seetõttu kukkunud reisijale tuleb kiirabi kutsuda,» nentis Tallinna Autobussikoondise suhtekorraldusjuht Sirje Roht.
Bussile või muule ühissõidukile ettekeeramisega õnnetuse põhjustanud autojuhid lahkuvad pea alati sündmuskohalt. Kas lahkumise põhjuseks on teadmatus hooletu manöövri tagajärgedest või lihtsalt hoolimatus kaasinimese suhtes, on teadmata, sageli õnnestub siiski kas mõnel sõitjal või ühissõiduki juhil näha õnnetuse põhjustanud auto registreerimisnumbrit, mistõttu liiklushuligaan karistuseta siiski ei pääse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.