• 18.08.08, 08:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emajõe ärikeskus matab bussijaama

Bussijuhid ja reisijad nimetavad Tartu plekist bussijaama kanakuudiks, kiruvad selle liikluskorraldust maapõhja ja imestavad, et keegi pole sealses saginas veel rataste alla jäänud, linnaisade arvates aga on bussijaama uus korraldus suurepärane.
"Tartu bussijaamal ei ole mingit tulevikku. Isegi kui seal kõik teeremondid ja ehitused tehtud saavad, pole bussidele ja inimestele enam ruumi. Ei ole seal korras midagi, lihtsalt linnaisade üks omaaegne rumal otsus, millele praegu on mõistlikku lahendust raske leida. Pigem, lahendust ei olegi," arvab MK Autobussi juhataja ja väikestviisi ka bussijuht Madis Kägo, kirjutas SL Õhtuleht.
Kas bussijaama liiklusohtlikule saginale on lahendust? Kägo arvates mitte: "Ainuke lahendus on piirata Soola tänaval muu transpordi liiklust. Ei ole normaalne, et sisuliselt bussijaama territooriumil sõidavad ringi autod. Arvan aga, et ainus lahendus on bussijaam kuskile mujale üle viia."
Tartu linnapea Urmas Kruuse leiab, et iga otsus on teatud mõttes poliitiline, kuid vana bussijaama territooriumi Emajõe ärikeskusega täisehitamine oli omaaegne linna ja inimeste ühine otsus ja poliitikaga polnud sel mingit pistmist. "Kui meenutan vana Tartu bussijaama, või mõtlen Tallinna bussijaamale, siis ei haletse seda taga,"ütles Kruuse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele