Vjatšeslav Leedo Saaremaa Laevakompaniile
(SLK) lõppes möödunud aasta üllatavalt edukalt, sest aastaid plussi ja miinuse
piiril seilanud ettevõte teenis ühtäkki ligi 55 miljonit krooni kasumit.
Heal tulemusel oli rida põhjusi. Esiteks kasseeris firma erakorralise tuluna lepingupartnerilt ligi 40 miljonit krooni leppetrahvi, teiseks kasvas ligi kuuendiku võrra reisijate arv Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel. Ja siis tõusis veel riigi dotatsioon 111 miljonilt 142 miljoni kroonini, kirjutas Eesti Ekspress.Kolmandaks kärpis firma kulusid 22 miljoni võrra, millest pool tuli kütuse ja õlide kokkuhoiust.
Eksivad need, kes on arvanud, et Leedo firma kärutab mandri ja saarte vahel oma laevadega. Suuremad alused – Ofelia, Scania, Regula ja St. Ola – kuuluvad hoopis Arco Vara omaniku Richard Tomingase ettevõtetele, kes küsivad nende eest renti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.