Saksa autotootjad BMW AG ja Daimler AG 
Mercedes- Benzi divisjon peavad läbirääkimisi autoosade arendamise, tootmise ja 
sisseostmise alase koostöö osas.
Selline samm näitab, et Saksamaa rivaalitsevad luksusautode tootjad on mõistnud, et kasumite turgutamiseks on vaja suuremat mastaabisäästu.
Ettevõtete esindajate vahel on käimas läbirääkimised, kus arutatakse kuidas oleks võimalik osta ühiselt autoosasid, kaasa arvatud istmeraame ja õhukonditsioneeride mooduleid. Lisaks kaalutakse võimalikku projektipõhist koostööd komponentide, muuhulgas ka mootorite arendamisel ja tootmisel, vahendas Tarbija24.
Strateegilisi muudatusi võib pidada vastuseks majanduslikele raskustele, millega kaks Saksa tootjat USA majanduses toimuva, tugeva euro ning üha tõusvate toorainehindade ja samal ajal kasvavate tehnoloogiliste nõudmiste tõttu silmitsi seisavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mõlemad autotootjad on keskendunud luksussedaanide ja -maasturite tootmisele, mis osutuvad teineteise otsesteks konkurentideks. Seetõsiasi on varemalt takistanud firmade koostööd.
The Wall Street Journali allika sõnul otsitakse praegu koostöövõimalusi, kus mõlemal firmal õnnestuks kärpida oma kulusid, kaotamata seejuures oma brändi väärtusi või konkurentsieeliseid.
Suund suurema koostöö poole võeti BMW’s aasta pärast seda, kui firma tegevdirektoriks sai Norbert Reinthofer. Daimleri strateegia muutus pärast Chrysleri müümist.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.