Viking Line’i tegevjuht Inno Borodenko
ütles, et uuringute järgi lisavad laevalt tulevad veokid liikluskoormust
poole tunni jooksul 2 protsenti.
Borodenko märkis, et sadamast linna sõitvate veokite ajaline piirangon linnavalitsuses jubavana teema. „Linnavalitsuse palvel on läbi viidud ristmike liikluskoormuse uuring,“ ütles ta.
Uuringu tulemusel selgus, etpärast laevade saabumist sadamasse lisavad laevalt tulevad veokid liikluskoormust poole tunni jooksul 2 protsenti. Uuring viidi läbi 6 kuud tagasi.
Borodenko ütles, et Viking Line'i laev Rosella mahutab 16-20 raskeveokit ning uus laev Viking XPRS kaks korda rohkem ehk 40 veokit.
Ta arvas, et hetkeks võib ajaline piirang laevade täituvust mingil määral mõjutada. „Kaubavedu peab säilima ning piirangute korral peab linnavalitsus erinevad graafikud liiklemiseks koostama,“ lisas ta.
Tegevjuhi sõnul peab linn kasutama erinevaid lahendusi, mitte ainult sadamale kontsentreeruma. Borodenko lisas, et ummikuid aitaks kindlasti vältida plaanitud Põhjaväil.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.