• 05.05.08, 18:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakosta: Tallinnas võiks parkimiskohti vähendada

Tallinna linnavolikogu ja Isamaaliidu fraktsiooni liige Liisa Pakosta ütles, et Tallinna linnavalitsuse lähenemine liikluskoormuse vähendamiseks on populistlik - alustada võiks parkimiskohtade vähendamisest ja kaubasadamale sobilikuma asukoha leidmisest.
„Iseenesest on see positiivne, et linnas tahetakse liikluskoormust vähendada,“ ütles Pakosta.
„Kuid esimese asjana tuleks üle vaadata linnaplaneering. Tallinn kehtestas aasta-paar tagasi parkimisnormatiivid, et ühe korteri kohta tuleb ehitada 1,5 parkimiskohta. Kusjuures kõik tuleb roheala arvelt,“ rääkis ta.
„52 protsenti linlastest kasutab ühistransporti. Kui kodanikud on sunnitud maksma parkimiskoha eest, siis ikkagi ostetakse auto. Maailma arenenud linnad liiguvad sinna, et piiratakse parkimiskohtade arvu,“ lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pakosta ütles, et ta heidaks ette linnavalitsusele ettepaneku tegemist, et sadamast tulnud veokitele kehtestatakseajaline piirang. Ta lisas, et kõrgelt arenenud linnades ei sõida veokid ammugi öösiti.
Poliitik tunnistas, et tal on natuke kõrini süüdlaste otsimisest. „Meie teede aluspind on lihtsalt nõrgem kui Põhjamaades,“selgitasta Tallinna teede kiire lagunemise põhjust.
„See on äärmuslik, kui veoautod sunnitakse sõitma öösiti, see rikub öörahu ja on ebaloomulik valik. Nii kaua, kui inimene on laevadega sõitnud on ka kaupa laevadega veetud ja nüüd on see, siis vastuvõetamatu.“
„See on väga populistlik lähenemine,“ märkis Pakosta ja lisas, et alustada tuleks teisest kohast –kaubasadamale sobilikuma asukoha leidmisest ning sellest, kuidastransport liigub.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele