Tallinna linnavolikogu ja Isamaaliidu
fraktsiooni liige Liisa Pakosta ütles, et Tallinna linnavalitsuse lähenemine
liikluskoormuse vähendamiseks on populistlik - alustada võiks parkimiskohtade
vähendamisest ja kaubasadamale sobilikuma asukoha leidmisest.
„Iseenesest on see positiivne, et linnas tahetakse liikluskoormust vähendada,“ ütles Pakosta.
„Kuid esimese asjana tuleks üle vaadata linnaplaneering. Tallinn kehtestas aasta-paar tagasi parkimisnormatiivid, et ühe korteri kohta tuleb ehitada 1,5 parkimiskohta. Kusjuures kõik tuleb roheala arvelt,“ rääkis ta.
„52 protsenti linlastest kasutab ühistransporti. Kui kodanikud on sunnitud maksma parkimiskoha eest, siis ikkagi ostetakse auto. Maailma arenenud linnad liiguvad sinna, et piiratakse parkimiskohtade arvu,“ lisas ta.
Pakosta ütles, et ta heidaks ette linnavalitsusele ettepaneku tegemist, et sadamast tulnud veokitele kehtestatakseajaline piirang. Ta lisas, et kõrgelt arenenud linnades ei sõida veokid ammugi öösiti.
Poliitik tunnistas, et tal on natuke kõrini süüdlaste otsimisest. „Meie teede aluspind on lihtsalt nõrgem kui Põhjamaades,“selgitasta Tallinna teede kiire lagunemise põhjust.
„See on äärmuslik, kui veoautod sunnitakse sõitma öösiti, see rikub öörahu ja on ebaloomulik valik. Nii kaua, kui inimene on laevadega sõitnud on ka kaupa laevadega veetud ja nüüd on see, siis vastuvõetamatu.“
„See on väga populistlik lähenemine,“ märkis Pakosta ja lisas, et alustada tuleks teisest kohast –kaubasadamale sobilikuma asukoha leidmisest ning sellest, kuidastransport liigub.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.