Estonian Airil vähenes õhuvedude hulk,
sest Euroopa Liidu tõttu on kaupa lihtne ja odav vedada autodega.
"Kui te mõtlete õhuvedude all kaubavedude koguseid, siis peab seepaika," ütles Estonian Air´i
kaubavedude juhtToomas Orukivi, märkides, et nii mõningadki saadetised on ülekolinud lennuautodele või tavalisele autotranspordile.
Orukivi selgitas, et Euroopa piires on põhitegurid hind. Eesti kuulumine Euroopa Liitu vähendas vähendanud piiriületuse aega ja nüüd ka Eesti kuulumisel Schengenisse pole piiriformaalsusi üldse."Lennutranspordi eelis odavama autotranspordi ees üha kahaneb, ja sedasuuremate kaubakoguste vedamisel," muretses Orukivi.
Ta möönis siiski, etkui Euroopa piires väheneb õhus veetavate kaupade hulk, suureneb see Aasiast Euroopa poole suunduvatel liinidel.
Statistikaameti andmetel jäi eelmise aastaga võrreldesriigisisestel vedudel maanteetranspordi kasutajate arv ligikaudu samaks, mere- ja raudteetranspordis suurenes (vastavalt 15% ja 3%) ning õhutranspordis vähenes 15%.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.