• 07.03.08, 18:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigikogu liige: Tallinn peaks oma teede eest rohkem hoolitsema

Riigikogu liikmeTaavi Rõivase sõnul peaks linn võtma oma kohustusi teede korrashoiu eest vastutada oluliselt tõsisemalt. Olukorras, kus riik eraldas linna peamiste ristmike väljaehitamiseks 2 miljardit krooni, saab linn omapoolse panusega likvideerida kõik suuremad kitsaskohad Tallinna liikluses.
„Riigi raha on linnale täiendav abi, mitte ei võta riik endale kohaliku omavalitsuse kohustusi jooksvalt teid remontida. Paraku näitavad numbrid, et linn annab alla võitluses teeaukudega,” kommenteeris Rõivas linnateede olukorda.
Rõivase sõnul kasvas linnaeelarve umbes 16%, kuid teedesse investeeritud summad jäid sisuliselt eelmise aasta tasemele, mis asfaldi ruutmeetrites tähendab selget tagasiminekut.
„Sellest saab järeldada, et linn suurendab massiliselt jooksvaid kulutusi, võttes selleks isegi 500 miljonit laenu, kuid sisuliselt hoopis vähendab teede ehitust eelmise aastaga võrreldes. Samuti peaks linn tegema riigiga koostööd ka südalinnast ümbersõitude ehitamisel, et kogu pealinna liiklus ei koonduks läbima Vabaduse väljakut või Balti Jaama ümbrust ning ehitataks möödasõidud nii Põhja- kui Lõunaväila näol," sõnas Rõivas, lisades, et kui linnvalitsus jääb oma investeeringute vähendamise plaani juurde, on oodata eriti auklikku kevadet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele