Viktor Siilats kaebas eelmisel nädalal
kohtusse Haapsalu linnavalitsuse otsuse Suur-Holmi sadama akvatooriumi
vähendada.
Siilats nõuab tema firmale AS Evore kuuluva Suur-Holmi sadama akvatooriumi uute piiride kehtetuks tunnistamist või rahalist kompensatsiooni. Ühtlasi süüdistab ta volikogu sõnamurdmises. "Tegemist on kavandatud tuludevõimaluse äravõtmisega, mis võib viia sadamategevuse lõpetamisele," seisab advokaat Villu Otsmanni koostatud kaebuses.
Linnavalitsus taotles mullu novembris majandusministeeriumilt ettepanekut eelmise valitsuse korralduse muutmiseks, kuna Suur-Holmi sadama akvatoorium sulgeb Tagalahes ainsa veetee ja takistab juurdepääsu teistele kaidele. Eelnõu, mis andis Siilatsile aluse veetee kinni panna, esitas valitsusele majandusministrina Edgar Savisaar.
Detsembris andis majandusministeerium Haapsalu linnavolikogule kinnitamiseks uued koordinaadid. Linnavolikogu kooskõlastas uued koordinaadid vahetult enne jõule. Siilatsi sõnul tehti seda salaja, teda teavitamata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.