• 05.12.07, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nord Streami insener: kaks gaasitoru saaks nõudluse rahuldatud

Vene-Saksa gaasijuhtme Nord Stream insener Simon Bonnell rääkis täna aripaev.ee-le, et reaalselt tuleks Läänemere põhja kaks gaasitoru, sest üks ei jõuaks kogu vajalikku gaasi tarnida.
"Läänemere põhja asetataks kaks gaasitoru, sest üks ei jõuaks vajalikku kogust kohale toimetada. Torud jookseksid merepõhjas kohati paralleelselt, kohati ristuksid ning kohati asuks ka teineteisest kaugemal, vastavalt merepõhjale," selgitas Bonnell. Ta lisas, et gaasitorud oleksid mõlemad korraga pidevalt ka töös.
Nord Stream tutvustas täna aripaev.ee ajakirjanikule, kuhu võimalik gaasitoru asetataks. Pikem reportaaž sellest koos fotodega avalikustatakse täna õhtul aripaev.ee lehel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 14.11.11, 09:23
Järvi: meie gaasitarned jätkuvad endiselt 
Riigikogu liikme Raivo Järvi sõnul ei ole kokkuvõttes Eesti otsused Nord Streami gaasijuhtme kohta mõjutanud gaasitarneid Eestisse.
Uudised
  • 11.11.11, 10:14
Nord Stream odavat gaasi ei too
Paari päeva eest avati Läänemere põhja paigaldatud Nord Streami gaasijuhe, mis aga sakslastele ja Euroopale loodetud  odavamat gaasi hinda ei too, vahendab baltic-course.com LETAT.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele