• 23.11.07, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus 'kuus' on mängus tagasi

Mazda 6 on väga oluline mudeliuuendus. Eelmine "kuus" tõi Mazda välja nende autotootjate seast, kelle toodanguga võisid alasti läbi linna sõita ilma, et sind keegi tähele paneks. Uue mudeliga on eelnevalt nimetatud ülesanne veel raskemaks tehtud, sest see on veelgi ilusam.
Esimene sõit toimus pimedas, kuid juba siis jäi silma ilus tulede lahendus. See kõik hakkas isegi pimedal ajal midagi meenutama. Hommikul saabus tõde ja teadmine - Mazda meenutab uusi Lexuseid. Katusejoon ja olek on ISi moodi ning esiosa tulede lahendus on GSi moodi. Ei tahaks siiski näpuga näitama hakata ja varguses süüdistada ning seda väga lihtsal põhjusel - need Lexused on ju ilusad autod ja kui Mazda nende nägu on, siis on see ju ainult plussiks.
Sisu on samuti muutunud ja aina paremuse poole. Materjalid on vahetatud pehmete vastu. Seda viimast muidugi vaid kohati, osa on ikka veel kalgi plastiku all. Ruumi on autos igati normaalselt ja ka tagaistujatel on autos vähemalt sama palju ruumi kui Estonian Airi turistiklassis - kui mitte rohkemgi. Armatuurivalgus on ulmelise olemisega, valguslahendustega on omajagu vaeva nähtud ja silmailu mõttes on see vaev end igati ära tasunud. Natuke jäi kripeldama see sinine valgus - on jah ilus, kuid väsitab paraku silmi.
Sedaani pagasiruum on vägagi mahukas ja sinna mahuks igati palju asju, kui vaid laadimisava oleks mõistliku suurusega. See on jälle paras pilu portfelli pistmiseks. Sestap soovitus: kes tahab midagi suuremat vedada, võtku luukpära või universaal.
Proovida saime paraku vaid 2,5-liitrist mootorit, mis peaks olema edasiarendus praegusest 2,3-liitrisest. Paljud nurisesid, et jõuallikas on jube tuim. Ma leian, et kui auto on vaid 5000 kilomeetrit sõitnud, siis ta ongi veel kinni ja üsna tuim. Nii lihtsalt on ja mootori tõelisi omadusi saab nautima hakata alles siis, kui masin on vähemalt kaks korda rohkem sõitnud.
Roolisüsteem on teema, mil tahaks vinguda. Nimelt on rool väga kiire ja sportlik. See on tore, kui sõidad St Tropezi ümber mägedes, kuid meil ju neid mägesid pole ning sirgetel ja laugetel teedel on sellise rooliga väga tüütu suunda korrigeerida.
Ajakirjaniku sõidukulud tasus Mazda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 21.04.25, 12:01
Saadaval on 4,7 miljonit eurot, autovedajaid jätab see aga külmaks
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
2
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
3
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
4
TOP
  • 02.05.25, 13:58
TOP: kõige enam käivet kaotanud automüüjad 2025 I kvartalis
Lisatud ka käibe kasvu TOP
5
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
6
Uudised
  • 13.05.25, 09:34
Läti taustaga kasutatud autode müüja rajab Eestisse kolm uut müügiesindust

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele