• 12.10.07, 16:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink kaotas septembris 15% Eesti-Rootsi liini reisijaid

Tallink Grupp vedas 2007. aasta septembris 502 605 reisijat, mida on 2.8% vähem kui septembris 2006. Eesti-Rootsi liinil aga oli reisijaid lausa 15,1% vähem.
Veetud kaubaveo ühikute arv langes 4,6% ning veetud sõiduautode arv tõusis 8.6%, teatas Tallink.
Reisijate numbrite langus on ettevõtte teatel peamiselt tingitud väiksemast laevade ja reiside arvust võrreldes eelmise aastaga.
Eesti-Rootsi liinil mõjutas reisijate arvu M/L Romantika korrapärases dokisviibimine, mistõttu ei opereerinud laev liinil kaheksa päeva. Erinevalt eelmisest aastast ei opereeri M/L Vana Tallinn enam Paldiski-Kapellskäri liinil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suuremaks kaotajaks olid veel Soome-Saksa liin, millel oli 28,6% vähem reisijaid, ning ka Soome-Rootsi liin, kus oli möödunud septembriga võrreldes 9,1% vähem reisijaid.
Soome-Rootsi liinil oli vähem reisijaid, kuna M/L SkyWind müüdi augustis 2007 ja laev septembris 2007 enam ei opereerinud. Kolm päeva oli tööst eemal ka M/L Silja Festival, mis viibis korrapärases dokis.
Reisijate arv kasvas Eesti-Soome liinil (1,9%) ja Läti-Rootsi liinil (108.2%). Viimasele andis lisa see, et liinil oli ühe laeva asemel kaks alust ning igapäevased väljumised mõlemasse sihtpunkti võrreldes ühe laeva opereerimisega eelmisel majandusaastal on suurendanud Läti-Rootsi liini mahtusid.
Kaubavedudest olid septembris paremad näitajad Eesti-Soome (+10,1%) ja Läti-Rootsi Liinil (+101,4%). Suurimaks kaotajaks jäi kaubavedudes Soome-Rootsi liin (22,1%).
Nii kauba- kui reisijateveole mõjus Tallinna-Helsingi liinil hästi „Tallink Shuttle’i“ teenus, mis andis parema tulemuse kui varasem Autoexpress.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele