Nädala eest ilmavalgust näinud reklaam
kutsub noori neide uskumatuna näivale tööintervjuule, kus väidetavalt Euroopa
jõukaim mees otsib oma eralennukile stjuardesse, et nende seltsis siis maailmas
ringi lennata.
Kes see rikkaim mees aga on, kuulutusest ei selgu. Mehe esindaja, protokolliülem Steve Williams kinnitab, et tegemist on Kreeka päritolu ärimehega, kes tegeleb peamiselt laevanduse ning kinnisvaraga ja kelle firma väärtust mõõdetakse 100 miljardi dollariga, kirjutas
Äripäev.
Küsimuse peale, kas tegemist võiks olla Onassiste perekonna valgusvihust väljapoole jäänud võsuga, protokolliülem vaikib ning mainib vaid, et tegemist on äärmiselt šarmantse ning mõjuvõimsa 38aastase mehega. Eesti ajakirjanduses avaldatud kuulutuse põhjal võib aga jääda mulje, nagu otsiks vallaline rikkur hoopis naist.
Saladuslik miljonär tegutseb peamiselt Londonis ja Monte Carlos, kuid protokolliülema sõnul lendavad tulevased stjuardessid tihti Maldiivide, Los Angelese, New Yorgi, Kreeka ja Singapuri vahet. "Firmal on kaks lennukit ning me otsime kolme stjuardessi," sõnab Williams. Eestist otsitakse töötajaid aga põhjusel, et siinsed neiud olevat targad, mitmekeelsed, ilusad ning korralikud. Itaallannad, keda sellele tööle soovis pääseda tervelt 2500, ei pidavat nii esinduslikud olemas. Tänaseks on Eestist tulnud 300 avaldust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kadri Viik: selline reklaam on seadusevastane
Sotsiaalministeeriumi võrdõiguslikkuse büroo juhataja Kadri Viigi sõnul on taoline reklaam ja nõue selge soolise võrdõiguslikkuse põhimõtte rikkumine ja ühtlasi ka seadusevastane.
"Seadus lubab küll ainult ühest soost töötajaid tööle võtta, kuid seda juhul, kui sugu on täiesti määrav kutsenõue, näiteks naispeaosasse naissoost näitleja. Antud juhul ei näe ma kuidagi, et see langeks sinna kategooriasse," räägib Viik.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.