• 23.08.07, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WHO: tänavamüra tapab aastas tuhandeid inimesi

WHO ehk Maailma tervishoiuorganisatsiooni uuringust selgus, et tuhanded inimesed üle maailma surevad noorelt südamehaigusesse, mida põhjustab pideva lärmi käes elamine.
WHO uuring sedastas, et südamereuma põhjutas üksnes Suurbritannias 2006. aastal 101 000 surma, millest 3030 haigusjuhtu olid põhjustatud pidevast lärmist, sinna hulka arvatud ka liiklus, vahendas EPL Online.
WHO uuringutulemused näitavad, et südameveresoonkonna haiguste tekkimiseks piisab juba 50 detsibelli valjusest pidevmürast – nii vali on näiteks kerge liiklusmüra. Unehäireid tekitab juba pidev 42-detsibelline müra ja lihtsalt ärritumist põhjustab 35-detsibelline müra, mis vastab umbes inimese sosina valjusele.
WHO töörühm hakkas lärmi tervisemõjusid uurima 2003. aastal. Uuringust selgus, et lisaks südamehaiguste mõjutamisele tekitab lärm 15 protsendile eurooplastest ärevushäireid ja 2% eurooplastele tõsiseid unehäireid. Pidev liiklusmüra aga põhjustab 3% kogu Euroopa tinnituse-juhtumitest ehk kõrvakohinast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele