• 13.08.07, 18:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pettunud klient: Tulika Takso "tiblasid" ei teeninda

Tulika Takso ei suutnud leida kliendi nimetatud aadressi ning suunas ta hoopis eesti keelt õppima.
Nikolai Kallo tellis laupäeval kell 23.04 Tulikast aadressile Kopra tee 3, Iru küla takso, kuid firma ei suutnud aadressi leida ja küsis täpsustusi. Lähema selgitamise peale vihastas dispetšer kliendi peale, soovitas tal minna eesti keelt õppima ja viskas toru ära, kirjutas Päevaleht Online.
"Ma sündisin Eestis, olen majanduse doktor, sain eesti keeles 2 kõrgharidust ja nüüd kuulen taksodispetšerist et Tulika Takso on ainult eestlastele aga venelasi ilma perfektse eesti keeleta ei teenindata. Olen 40 aastane ja see oli esimene kord kui minuga jõhkrutseti ja keelati teenimast venerahvuse põhjusel," kirjutas mees Tulika Takso juhtkonnale.
"Lugupeetud Tulika Takso juhid, äkki lähete edasi ja vahetate oma logo? Uus logo: “Eesti takso tiblat ei teeninda!” tegi Kallo taksofirma juhtidele ettepaneku.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele