Esimese poolaasta lõpuks sai Toyotast kõige
müüdavam auto maailmas, vahendas CyberSecurity.ru.
Esimest korda ajaloos möödus Toyota poolaasta müügimahult Ameerika autogigandist General Motorsist. Toyota ja tema tütarde Daihatsu ning Hino Motorsi müügimaht küündis 4 710 000 ühikuni, mida on 8% rohkem kui möödunud aasta esimeses pooles.
Maailmas läksid hästi kaubaks ökoloogilise hübriidauto mudelid, aga ka ökonoomse kütusekuluga minimudelid. Ameerika Ühendriikides osteti aga aktiivselt Toyota premium-mudeleid.
Arvatakse, et Toyotast saab sel aastal kõige suurema müügimahuga autotootja, kelle aastane müügimaht tõuseb 9 340 000 ühikuni. See tähendab 6% kasvu möödunud aastaga võrreldes.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.