• 18.05.07, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa püsiühenduse uuring maksab eeldatust poole rohkem

Muhu ja mandri vahelise püsiühenduse strateegilise keskkonnamõju hindamise (KSH) uuring läheb maksma eeldatust poole rohkem ehk 17 miljonit krooni. Ainsana esitas hindamise läbiviimiseks pakkumise konsortsium Ramboll Eesti AS ja Ramboll Danmark AS, kirjutas Meie Maa.
Maanteeameti europrogrammide osakonna juhataja Urmas Konsapi sõnul peaks veoste üle Suure väina perspektiivse korraldamise kava koos keskkonnamõjude hindamise aruandega valmis olema augustis 2008.
Uus uuring on täienduseks 2005. aastal läbi viidud Saaremaa püsiühenduse majandus- ja finantsanalüüsile.
Konsapi sõnul oli hanke eeldatav maksumus 8,5 miljonit krooni, kuigi uudisteagentuur BNS opereeris eile arvuga 3,5 miljonit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Eelmisel aastal, kui algatati kava koostamine ja KSH läbiviimine, tõesti hinnati selle maksumuseks 3,5 miljonit krooni,” rääkis Konsap. “Kuid pärast KSH-programmi avalikustamist ja selle heakskiitmist keskkonnaministeeriumi poolt hinnati kava ja KSH maksumuseks 8,5 miljonit krooni.”
Tema sõnul tehti KSH-programmi avalikustamise käigus hulgaliselt ettepanekuid püsiühenduse ja praamiliiklusega seotud keskkonnamõju põhjalikumaks käsitlemiseks ja täiendavate keskkonnaalaste uuringute lisamiseks KSH-programmi.
Kava koostamise ja selle elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegilise hindamisega seotud kulud kaetakse maanteeameti eelarvest. Konsap tõdes, et püsiühenduse maksumus 2005. aasta hindades olnuks 2,5–3 miljonit krooni sõltuvalt selle tüübist ja asukohast. “Püsiühenduse maksumus muutub sarnaselt Eestis toimuvate ehitushindade muutustega,” lisas Konsap.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele