Ryanair soovib juba sügisel Eestisse
lendama hakata, sellel nädalal allkirjad saav kavatsuste protokoll sillutab tee
lõpliku lepinguni.
Majandusministri nõunik ning peamine läbirääkija Ryanairiga Oleg Harlamov ütles, et Ryanairi Tallinna tuleku tõenäosus on väga suur. "Lõplik kokkulepe Eesti ja Ryanairi vahel on hetkel veel tulevikumuusika, kuid mõlemapoolne huvi näitab, et leping tuleb," sõnas Harlamov Äripäevale.
Ka neljapäeval Eestis käinud RyanAiri uute liinide direktor Bernhard Berger andis mõista, et Ryanair tuleb Tallinna.
Majandusminister Edgar Savisaar ütles pärast kohtumist Bergeriga: "Esimene samm on astutud, kuid palju on veel astuda. Siiski tahavad pooled jõuda põhilepingu sõlmimiseni käesoleva aasta esimesel poolel."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kavatsuste protokoll peaks saama Ryanairi juhatuse allkirjad täna, misjärel saadetakse see Eesti poolele.
Eellepingu arutamisel olid jutuks ka lõpliku lepingu punktid, nagu lendude sihtpunktid, lennusagedus ja hinnad. "Jutuks olid Šotimaa ja Põhja-Itaalia ning Stockholm, kuhu täna on suur tung," mainis Harlamov.
Ryanair Tallinnas lennujaamamaksudelt hinnasoodustusi saama ei hakka.
Just Tallinna lennujaama liiga kõrged lennujaamamaksud olid üheks põhjuseks, miks Ryanair eelmise laienemise käigus hoopis Riia oma sihtkohaks valis.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.