AS-i Tallink Grupp teatel lülitab ettevõte
Rostock-Helsingi laevaliini regulaarliiklusesse alates 15. jaanuarist ka
Tallinna, Tallink Superfast hakkab tegema Helsingi ja Tallinna vahel ühe
edasi-tagasi reisi päevas.
Ettevõtte teatel kasvatab Tallink Superfastide lisamine Tallinn-Helsingi liini veovõimsust ning täiendab Eesti ja Soome vahelise liini sõidugraafikut laiendades reisijate valikuid. Samas on tegemist ka uue võimalusega sõita Eestist Saksamaale.
Kuna Eesti pole veel liitunud Schengeni viisaruumiga, tuleb Tallinnast nii autoga kui sõidukita Rostocki reisijatel läbi käia korralisest passikontrollist Helsingis. Sadamas pikka ooteaega pole ning Eestist pärit Saksamaale suunduvad reisijad pääsevad koheselt peale passikontrolli taas laeva. Pärast Eesti liitumist Schengeni viisaruumiga saavad Eestist pärit reisijad sõita Tallinnast Rostocki ilma laevalt lahkumata.
Helsingi - Tallinn suunal teevad Superfast laevad esimesed reisid 9., 12. ja 13. jaanuaril väljumisega Helsingist kell 13.00 ning Tallinnast kell 17.30. Reisid kestavad orienteeruvalt kaks tundi. Rostockist Helsingisse väljuvad reisid 1.-14. jaanuarini esmaspäevast laupäevani kell 5.00 ja pühapäeviti kell 4.30 ning Helsingist Rostocki kõikidel nädalapäevadel kell 21.00.
Alatest 15. jaanuarist lülitub Tallinn sihtsadamana Helsingi-Rostock liini regulaarliiklusesse, mille kohaselt hakkavad Helsingi-Tallinn suuna väljumised toimuma iga päev kell 8.30 Helsingist ning kell 16.30 Tallinnast. Reiside kestvuseks saab olema orienteeruvalt kaks ja pool tundi. Rostock - Helsingi suunal hakkavad väljumised Rostockist toimuma esmaspäevast laupäevani kell 5.00 ja pühapäeviti kell 4.30 ning väljumised Helsingist Rostocki kõikidel nädalapäevadel kell 21.30.
AS Tallink Grupp teostab reisijate- ja kaubavedu Soome ja Saksamaa vahelisel laevaliinil kevadel ostetud ning Superfast nime kandva kolme alusega. Superfast VII ja Superfast VIII on ehitatud 2001. aastal, Superfast IX 2002. aastal. 1 A Super jääklassiga Superfast alused võtavad korraga peale üle 700 reisija ja 1900 liinimeetrit sõidukeid, aluste laius on 25 ja pikkus 203 meetrit ning kiirus üle 30 sõlme.
Alates 1. jaanuarist 2007 hakkavad Rostockist saabuvad Tallink Superfast laevad sõitma Hanko sadama asemel Helsingi sadamasse.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.