• 28.12.06, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink pikendab Rostock-Helsingi laevaliini Tallinnani

AS-i Tallink Grupp teatel lülitab ettevõte Rostock-Helsingi laevaliini regulaarliiklusesse alates 15. jaanuarist ka Tallinna, Tallink Superfast hakkab tegema Helsingi ja Tallinna vahel ühe edasi-tagasi reisi päevas.
Ettevõtte teatel kasvatab Tallink Superfastide lisamine Tallinn-Helsingi liini veovõimsust ning täiendab Eesti ja Soome vahelise liini sõidugraafikut laiendades reisijate valikuid. Samas on tegemist ka uue võimalusega sõita Eestist Saksamaale.
Kuna Eesti pole veel liitunud Schengeni viisaruumiga, tuleb Tallinnast nii autoga kui sõidukita Rostocki reisijatel läbi käia korralisest passikontrollist Helsingis. Sadamas pikka ooteaega pole ning Eestist pärit Saksamaale suunduvad reisijad pääsevad koheselt peale passikontrolli taas laeva. Pärast Eesti liitumist Schengeni viisaruumiga saavad Eestist pärit reisijad sõita Tallinnast Rostocki ilma laevalt lahkumata.
Helsingi - Tallinn suunal teevad Superfast laevad esimesed reisid 9., 12. ja 13. jaanuaril väljumisega Helsingist kell 13.00 ning Tallinnast kell 17.30. Reisid kestavad orienteeruvalt kaks tundi. Rostockist Helsingisse väljuvad reisid 1.-14. jaanuarini esmaspäevast laupäevani kell 5.00 ja pühapäeviti kell 4.30 ning Helsingist Rostocki kõikidel nädalapäevadel kell 21.00.
Alatest 15. jaanuarist lülitub Tallinn sihtsadamana Helsingi-Rostock liini regulaarliiklusesse, mille kohaselt hakkavad Helsingi-Tallinn suuna väljumised toimuma iga päev kell 8.30 Helsingist ning kell 16.30 Tallinnast. Reiside kestvuseks saab olema orienteeruvalt kaks ja pool tundi. Rostock - Helsingi suunal hakkavad väljumised Rostockist toimuma esmaspäevast laupäevani kell 5.00 ja pühapäeviti kell 4.30 ning väljumised Helsingist Rostocki kõikidel nädalapäevadel kell 21.30.
AS Tallink Grupp teostab reisijate- ja kaubavedu Soome ja Saksamaa vahelisel laevaliinil kevadel ostetud ning Superfast nime kandva kolme alusega. Superfast VII ja Superfast VIII on ehitatud 2001. aastal, Superfast IX 2002. aastal. 1 A Super jääklassiga Superfast alused võtavad korraga peale üle 700 reisija ja 1900 liinimeetrit sõidukeid, aluste laius on 25 ja pikkus 203 meetrit ning kiirus üle 30 sõlme.
Alates 1. jaanuarist 2007 hakkavad Rostockist saabuvad Tallink Superfast laevad sõitma Hanko sadama asemel Helsingi sadamasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele