Saaremaa Laevakompanii (SLK) tütarfirma
Narva Line teeb Kotka-Sillamäe liinil kõrge nõudluse tõttu lisareisi pühapäevase
väljumisega Kotkast ning esmaspäevase väljumisega Sillamäelt.
Narva Line müügijuhi Tiina Ansperi sõnul on liin end edukalt sisse töötamas. „Sellest annab tunnistust ka vajadus teha Kotka-Sillamäe liinil graafikut täiendavaid lisareise,” sõnas Ansperi. Talvegraafikus toimub tavapäraselt kümme väljumist nädalas. „Üritame olla paindlikud ja klientidele vastu tulla, et kõrgendatud nõudlust teenindada,” ütles Ansperi.
Lisareis väljub Kotkast pühapäeval, 17. detsembril kell 21.00 ja jõuab Sillamäele esmaspäeva hommikul kell 7.00. Sillamäelt väljub lisareis esmaspäeval, 18. detsembril kell 13, teatas ettevõte.
Detsembri alguses pälvis Sillamäe-Kotka laevaliin tiitli Ida-Virumaa Turismitegu 2006.
SLK avas Sillamäe-Kotka laevaliini käesoleva aasta 17. veebruaril, laevaliini opereerimiseks asutas SLK tütarfirma Narva Line OÜ. Regulaarne kaubaveoliiklus käivitus liinil märtsi alguses, reisijate teenindamisega alustas ettevõte mai keskel.
Sillamäe-Kotka liini teenindab Silja Line’ilt ostetud 1977. aastal Norras ehitatud reisi- ja kaubalaev Vironia, mis mahutab kokku 370 reisijat ning 940 liinimeetrit sõidukeid.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.