• 15.12.06, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kotka-Sillamäe liin teeb lisareise

Saaremaa Laevakompanii (SLK) tütarfirma Narva Line teeb Kotka-Sillamäe liinil kõrge nõudluse tõttu lisareisi pühapäevase väljumisega Kotkast ning esmaspäevase väljumisega Sillamäelt.
Narva Line müügijuhi Tiina Ansperi sõnul on liin end edukalt sisse töötamas. „Sellest annab tunnistust ka vajadus teha Kotka-Sillamäe liinil graafikut täiendavaid lisareise,” sõnas Ansperi. Talvegraafikus toimub tavapäraselt kümme väljumist nädalas. „Üritame olla paindlikud ja klientidele vastu tulla, et kõrgendatud nõudlust teenindada,” ütles Ansperi.
Lisareis väljub Kotkast pühapäeval, 17. detsembril kell 21.00 ja jõuab Sillamäele esmaspäeva hommikul kell 7.00. Sillamäelt väljub lisareis esmaspäeval, 18. detsembril kell 13, teatas ettevõte.
Detsembri alguses pälvis Sillamäe-Kotka laevaliin tiitli Ida-Virumaa Turismitegu 2006.
SLK avas Sillamäe-Kotka laevaliini käesoleva aasta 17. veebruaril, laevaliini opereerimiseks asutas SLK tütarfirma Narva Line OÜ. Regulaarne kaubaveoliiklus käivitus liinil märtsi alguses, reisijate teenindamisega alustas ettevõte mai keskel.
Sillamäe-Kotka liini teenindab Silja Line’ilt ostetud 1977. aastal Norras ehitatud reisi- ja kaubalaev Vironia, mis mahutab kokku 370 reisijat ning 940 liinimeetrit sõidukeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele