Venemaal Murmanskis peeti möödunud nädalal kinni
Eesti tööstuslaev Rand, mille meeskond keeldus palgaprobleemide pärast edasi
sõitmast, kirjutas Postimees.
Murmanski sadama rahvusvahelise transporditöötajate assotsiatsiooni ITF inspektor Konstantin Krivenko ütles, et laeval on puhkenud pisemat sorti putš, mis õnneks on veel rahumeelne. "Ausalt öeldes on see lugu siin ikka tõeliselt tragikoomiline," lisas ta.
Krivenko sõnul teatasid möödunud neljapäeval Murmanski sadamasse varusid täiendama tulnud laeva 11 meeskonnaliikmest kaheksa, et nad tahavad koju. Need on kaks Läti kodanikku, kellele on palk maksmata alates veebruarist, ja kuus ukrainlast, kes pole tasu saanud augustist.
"Kõik nad on kirjutanud avalduse, et nad laevalt vallandataks ja koju saadetaks, kuid asja kurbloolisus on see, et neil endil pole kojusõiduks kopkatki," lisas Krivenko.
Palgavõlg on tema väitel tegelikult tühine – vaid 20 000 dollarit ehk 260 000 Eesti krooni. "Arvestades, et laeval on lastiks 100 000 dollari eest kütust," selgitas inspektor.
Et olukord päästa, on Murmanski ITFi esindaja otsustanud asja kohtusse anda, et laev arestida, see maha müüa ja saadud rahast võlad tasuda. "Muud võimalust me ei näe, sest mehed tahavad koju ja keelduvad Ranna pardal töötamast," lisas ta.
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Hetkel kuum
Lisatud video lõigu eelprojektist
Tagasi Logistikauudised esilehele