General Motorsi asepresident Robert Lutz
plaanib tootma hakata väiksemaid Hummereid, kuna ameeriklased on hakanud
kütusehinna tõusu tõttu väikeauto eelistest aru saama.
Lutz on tuntud kui julge mees, kes mõtleb suurelt, näiteks lasi ta 12 silinriga Cadillac ehitada. Paris Motor Show pidas ta hoopis ettekande biodiislist, väikeautodest ja kõrgematest bensiinihindadest.
"Parim, mida USA valitsus teha saab on tõsta 10-15 USA sendi kaupa kütuseaktsiisi, kuni hinnad on Euroopa tasemel," ütles Lutz Wall Street Jorunalile kiires intervjuus.
Autotootjad peaks USA jaoks samasuguseid väikeautosid tootma kui Euroopas. "Inimesed on nõus 350 000 krooni maksma hästi varustatud, kütusesäästliku Golfi eest," ütles Lutz.
Artikkel jätkub pärast reklaami
USA bensiini hind on tõusnud 1990. aastast alates. Hetkel valitseb USA autotööstuses suhtumine, et väike auto väike kasum, kuid tehakse samme selleks, et USA oleks rohkem nagu Euroopa.
Euroopa peegeldab autotööstuse tulevikku paremini kui USA. Autotööstus peab olema tulevikus paindlikum, kiiresti ümber orienteeruma, kui Hiinas nõudlus kasvab ja Sakasmaal väheneb, kui bensiin ei ole ainus energia allikas ja inimesed tahavad erinevaid sõiduvahendeid.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.