• 23.11.22, 14:03

Ekspedeerijate ja agenteerijate TOP: Merendusäri teistest mäekõrguselt üle

Mulluste majandustulemuste põhjal koostatud ekspedeerimis- ja agenteerimisfirmade edetabelis ei andnud meretranspordile keskendunud ettevõtted tänu taevasse kerkinud mereveohindadele konkurentidele mingeid võimalusi: selle äriga tegelevad põhitegevusena koguni kuus esimest edetabeli ettevõtet.
Evergreen sai paari aasta eest laiemalt tuntuks Suessi kanali juhtumiga seoses, kuid agentide ärile see negatiivset jälge ei jätnud.
  • Evergreen sai paari aasta eest laiemalt tuntuks Suessi kanali juhtumiga seoses, kuid agentide ärile see negatiivset jälge ei jätnud.
  • Foto: Shutterstock
Ükski tänavuse TOPi esikolmiku ettevõtetest ei nõustunud (mitmel puhul globaalsete kommunikatsioonireeglite tõttu) logistikauudistele oma mulluseid majandustulemusi kommenteerima, kuid majandusaasta aruannetest leiab ettevõtete kohta nii mõndagi.

Seotud lood

TOP
  • 26.10.22, 09:33
Sõitjateveo TOP: rahvas tahaks bussiga sõita, aga turg on tasuta ühistranspordiga ära solgitud
Kõrged kütusehinnad on pannud aina enam inimesi eelistama isikliku auto asemel ühistransporti, kuid üleüldine majanduskeskkond ei ahvatle bussifirmasid teenusesse investeerima, tõdeb seekordse TOPi võitja ABuss OÜ juhataja Martin Roots. Lisaks kõigele on riik tasuta ühistranspordiga turu ära solkinud, lisab TOPi kolmanda koha omanik.
TOP
  • 29.09.22, 01:00
Autotranspordi TOP: võitjal jääb Eestis tööd aina vähemaks
Pingereas ligi sada autovedajat!
„Kõige probleemsemad on just siseveod, sest kõikvõimalikud hinnad kasvavad, aga töömahud langevad. Meil ei ole iga päev tervele autopargile enam tööd pakkuda. Sellist olukorda ei ole suveperioodidel olnud juba mitukümmend aastat,“ tunnistab 2021. aasta majandustulemuste põhjal valminud Autotransporti TOPi võitja, Realsten OÜ juht Sergei Polonski.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele