• 22.12.25, 11:34

Elron maksab rongiõnnetuste pärast ränka hinda: “Oleme väga keerulises olukorras"

Hiljutised rongiõnnetused on pannud Elroni keerulisse olukorda, mille tulemusel on istekohtade arv vähenenud ligemale 12 protsendi võrra.
Rongiõnnetus.
  • Rongiõnnetus.
  • Foto: Andras Kralla
Riigiettevõtte juhi Lauri Betlema sõnul on olukord täbar. "Viimased kaks õnnetust on meid ikka väga keerulisse olukorda pannud. Reisija jaoks tähendab see seda, et istekohti on 12 protsenti vähem," lausus ta.

Seotud lood

Uudised
  • 12.12.25, 16:10
Elron sai loa Stadler FLIRT rongide kasutamiseks Läti raudteedel
Euroopa Raudteeamet (ERA) autoriseeris kolm Elroni 2-vagunilist Stadler FLIRT diiselrongikoosseisu kasutamiseks Läti Vabariigi raudteedel. Tartu–Riia liinireisid algavad 12. jaanuarist 2026.
Uudised
  • 20.10.25, 09:03
Rongiliiklus Tallinna ja Tartu vahel sai hoogu juurde
Rakvere liini teenindatakse taas terves ulatuses rongiga
Esmaspäevast, 20. oktoobrist muutuvad seoses raudtee kapitaalremondi jõudmisega järgmisesse etappi ida- ja lõunasuuna sõiduplaanid. Tallinn–Tartu liinil väheneb reiside kestus keskmiselt 20 minutit.
Uudised
  • 16.09.25, 15:39
Siemens jäi hanke täitmisega jänni: ajutine rongigraafik Tartu suunal pikeneb veelgi
Eesti Raudtee ehitustööd Tartu suunas on jõudnud lõpufaasi, kuid uute liiklusjuhtimissüsteemide sisse lülitamine Tapa jaamas lükkub paraku edasi. Viivituse põhjuseks on töövõtja Siemens Mobility Oy, kes ei suuda süsteemi kasutuselevõtuks vajaliku dokumentatsiooniga õigeks ajaks valmis saada.
Uudised
  • 05.08.25, 20:44
Vedurijuhtide puudus sunnib Elroni rongid busside vastu vahetama
Tartu–Koidula rongiliini kõiki väljumisi teenindatakse 6.–31. augustini vedurijuhtide nappuse tõttu erakorraliselt bussidega. Argipäeviti on Tartu – Koidula liinil tavapäraselt neli ja nädalavahetustel kuus väljumist päevas.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele