Omniva juhi Martti Kuldma sõnul on nii tema kui ka omaniku jaoks kõige olulisem põhitegevusega uuesti kasumisse saada.

- Riiklik logistikafirma Eesti Post kasutab juba aastaid Omniva kaubamärki.
- Foto: Andras Kralla
"Kui me vaatame viimase kolme kuu majandustulemusi, siis me oleme operatsiooniliselt olnud kõik kolm viimast kuud põhitegevusega kasumis ja arvestades logistikaettevõtete sessoonsust, kus kasum teenitakse neljandas kvartalis, siis arvan, et see tuleb ära," rääkis Kuldma hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omniva pakutav tasuta personaalne postiteenus, ehk võimalus kutsuda postikuller oma koju või töökohale, on muutunud aina populaarsemaks.
Müügitulu kasvu vedas rahvusvaheline transiit
Eesti riigile kuuluva rahvusvahelise logistikakontserni Omniva ärikasum ulatus tänavu teises kvartalis 0,8 miljoni euroni, mis on neljakordne kasv võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Puhaskasum kasvas 56%, jõudes 0,4 miljoni euroni.
Viimaste päevade jooksul on Omniva poole pöördunud palju inimesi, kes on saanud petturitelt pildil oleva õngitsuskirja. Kuna õngitsuskirjad levivad laialt, jõuavad need mõnikord ka klientideni, kes on parasjagu tõesti Omnivalt või teistelt pakifirmadelt saadetist ootamas.
Omniva on sõlminud strateegilise partnerluse Euroopa ühe suurima moe-e-kaubanduse ettevõttega Zalando. Alates sellest kuust on Omniva Zalando ainus viimase miili tarnepartner Eestis, Lätis ja Leedus, teenindades kogu piirkonna tellimusi oma ulatusliku pakiautomaadi- ja kullerivõrgustiku kaudu.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.