Väiksemagi õnnetuse korral on lihtsam elektriauto maha kanda kui remontida
Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.
Leedu ettevõte Ignitis laiendas jaanuaris oma elektriautode laadimisvõimekust Eestisse. Sellest kuust on kõik Ignitis ONi laadimispunktid Leedus, Lätis ja Eestis nähtavad ja laadimisteenus on kättesaadav mobiilirakenduse kaudu.
Tõsi ta on, et 2024. aasta viimases kvartalis tehti muljetavaldav müügitulemus nii uute kui kasutatud sõidukite müügis ning automüüjatel oli põhjust rõõmustada. Samas ei pruugi see 2025. aasta tulemusi nii tugevalt mõjutada, kui mitmed automüüjad prognoosivad, kirjutab Auto Bassadone tegevjuht Veiko Karu.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.