• 20.12.22, 09:24

Konteinerterminali juht: laevad jäävad tühjemaks

Viimastel nädalatel on näha rahvusvaheliste konteinerlaevade väiksemat täituvust, mis ilmestab majanduse jahtumist, märkis konteineriterminali HHLA TK tegevjuht Riia Sillave.
HHLA TK Estonia juhatuse esimees Riia Sillave.
  • HHLA TK Estonia juhatuse esimees Riia Sillave.
  • Foto: Andras Kralla
Sillave rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et tarbijad on muutunud ebakindlamaks, mis omakorda on vähendanud tootmisettevõtete tarneid.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.22, 11:30
Leedu raudtee katsetas Merevaigurongi pikendust Triesteni
Leedu raudteefirma LTG Cargo tegi läbi Duisburgi esimese katsesõidu Kaunase intermodaalse terminali ja Trieste sadama vahel. Uus teenus peaks läbi Itaalia sadama ühendama Baltimaid Türgi ja teiste sealse piirkonna riikidega.
Uudised
  • 08.11.22, 13:05
HHLA TK Estonia võttis kasutusele uudse tehnoloogiaga mobiilse kraana
Oktoobri lõpus alustas Muugal HHLA TK Estonia terminalis tööd Eesti esimene mobiilne sadamakraana, mis töötab kahte jõuallikat – nii elektri- kui diiselmootorit – kasutades. Uus kraana kiirendab puistlasti käitlemist ja tõstab seeläbi terminali efektiivsust.
Uudised
  • 28.09.22, 15:25
Venemaale kehtestatud sanktsioonid vähendasid Eesti sadamate kaubamahtu
Eesti sadamate kaubamahud olid tänavu teises kvartalis 4% väiksemad kui esimeses kvartalis, aastaga on kaubamahud langenud 17%, kirjutab Statistikaameti analüütik Anu Ainsaar.
Uudised
  • 13.09.22, 09:22
Kauaoodatud Merevaigurong startis esimesele sõidule
13. septembri hommikul kell 9.28 väljus Muuga jaamast esimene Merevaigurong, ehk Amber Train, mis loob läbi Baltimaade uue raudteekoridori kontreilervedudeks Põhja- ja Lääne-Euroopa vahel. Rong toob plaanide kohaselt liiklustihedalt Via Balticalt ära enam kui 7500 veokit aastas.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele