Autor: Tõnu Tramm • 4. detsember 2019

Miks valiti Eesti aasta autoks just Mazda 3?

Saates võetakse pulkadeks lahti Eesti aasta auto valimistulemused ning analüüsitakse, mille poolest on tiitli võitnud Mazda 3 teistest erilisem?
Foto: Mazda
Aasta viimases saates "Autosõbrad eetris" võetakse luubi alla aasta auto valimised meil ja naaberriikides ning vaadatakse tagasi lõppeva aasta olulisematele tehingutele meie autoturul.

Näiteks tuleb paljudele raadiokuulajatele kindlasti üllatusena, et Mazda 3 uus Skyactive-X bensiinimootor ei olegi päris tavaline sisepõlemismootor, vaid meenutab olemuslikult pigem diiseltehnoloogiat. Samuti selgub, et Mazda aastakümneid arendatud rootormootor ei ole veel kaugeltki hingusele läinud ning seda saame õige pea näha Mazda uute hübriidsete jõuallikate osana.

Kuna tegemist on aasta viimase saatega, siis teiseks peamiseks teemaks on tagasivaade 2019. aastal toimunud olulisemad tehingud meie autoturul, millised on nende järellainetused ning mida võib selles osas kaasa tuua aasta 2020? Silberauto müük Soome Vehole on kindlasti kõige enam kõneainet pakkunud, kuid on olnud ka selliseid diile, millest eriti palju ei räägita, kuid mis saate osaliste jaoks on mõneti ehk olulisemadki.

Stuudios on Inchcape Motorsi Soome ja Baltimaade müügijuht Siim Harkmaa ning saatejuhid Tõnu Tramm ja Hindrek Männik.

Saadet toetab Vianor.

Kuulake saadet siit:

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077