• 04.12.19, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks valiti Eesti aasta autoks just Mazda 3?

Aasta viimases saates "Autosõbrad eetris" võetakse luubi alla aasta auto valimised meil ja naaberriikides ning vaadatakse tagasi lõppeva aasta olulisematele tehingutele meie autoturul.
Saates võetakse pulkadeks lahti Eesti aasta auto valimistulemused ning analüüsitakse, mille poolest on tiitli võitnud Mazda 3 teistest erilisem?
  • Saates võetakse pulkadeks lahti Eesti aasta auto valimistulemused ning analüüsitakse, mille poolest on tiitli võitnud Mazda 3 teistest erilisem?
  • Foto: Mazda
Näiteks tuleb paljudele raadiokuulajatele kindlasti üllatusena, et Mazda 3 uus Skyactive-X bensiinimootor ei olegi päris tavaline sisepõlemismootor, vaid meenutab olemuslikult pigem diiseltehnoloogiat. Samuti selgub, et Mazda aastakümneid arendatud rootormootor ei ole veel kaugeltki hingusele läinud ning seda saame õige pea näha Mazda uute hübriidsete jõuallikate osana.
Kuna tegemist on aasta viimase saatega, siis teiseks peamiseks teemaks on tagasivaade 2019. aastal toimunud olulisemad tehingud meie autoturul, millised on nende järellainetused ning mida võib selles osas kaasa tuua aasta 2020? Silberauto müük Soome Vehole on kindlasti kõige enam kõneainet pakkunud, kuid on olnud ka selliseid diile, millest eriti palju ei räägita, kuid mis saate osaliste jaoks on mõneti ehk olulisemadki.
Stuudios on Inchcape Motorsi Soome ja Baltimaade müügijuht Siim Harkmaa ning saatejuhid Tõnu Tramm ja Hindrek Männik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet toetab Vianor.
Kuulake saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele