Autor: Kalev Kirt • 18. november 2022

Hiina logistika üllatab endiselt: laevad pannakse lisaraha eest aeglasemalt sõitma

Kui alles hiljaaegu kõlasid uskumatu trendina maanteeveod Hiinast Euroopasse, siis nüüd on tekkinud uus nähtus: laevafirmad küsivad lisaraha selle eest, et kaup liiga kiirelt kohale ei jõuaks, kirjutab Flameko Forwanding müügidirektor Kalev Kirt.
Maersk oli esimene laevafirma, kes pani käima eraldi "aeglase laevaliini".
Foto: Maersk

Veomahud Hiinast on viimase paari kuuga väga järsult kukkunud. Kõik ennustused kõrghooajale pärast COVIDi piirangute lõpu järsule tõusule ja kiirelt saabuvale Hiina uuele aastale pole täitunud ning läinud on hoopis vastupidiselt, mahtude langus on veelgi süvenenud ning tekkinud on nähtused, mille peale alles hiljuti oleks kõik naerma hakanud.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077