Autor: Tõnu Tramm • 5. oktoober 2022

Maersk tellis veel kuus uut rohekütusel sõitvat konteinerlaeva

A.P. Moller – Maersk tellis oma laevastikku juurde veel kuus suurt ookeanilaeva, mis saavad lisaks tavakütusele sõita ka metanoolil, ehk kõige reaalsemal alternatiivkütusel senisele fossiilsele diislikütusele või maagaasile.
Uued konteinerlaevad mahutavad ligi 17 000 TEUd.
Foto: Maersk

Tellitud laevad töötavad kahekütuseliste mootoritega, mis on võimelised sõitma nii rohelisel kütusel metanoolil kui ka tavalisel laevakütusel. Laevad ehitab Hyundai Heavy Industries (HHI) ja igaühe mahutavus on ligikaudu 17 000 TEU-d.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077