Muugal tööd alustanud Eesti suurimad konteinerkraanad lubavad kaubavahetust mitmekordistada
HHLA TK Estonia Muuga konteinerterminalis alustasid tööd võimsad kraanad, mis hakkavad teenindama Läänemere suurimaid kaubalaevu ja võimaldavad senist kaubavahetuse mahtu mitmekordistada.
HHLA TK Estonia tegi suurinvesteeringu ja tõi Muuga terminali kaks suurt konteinerkraanat.
Foto: Raul Mee
HHLA TK Estonia tõi selle kümnendi suurima investeeringuna Muugale kaks suurt konteinerikraanat, mis teenindavad suurimaid Läänemerel liikuvaid ehk praegustest neli korda enam konteinereid mahutavaid post-Panamax klassi aluseid, teatas ettevõte.
Muuga sadamas tegutseva HHLA TK Estonia tegevjuht Riia Sillave tunnistab, et sõda ja sanktsioonid ei ole siiani veel nende tööd pärssinud, pigem vastupidi. Mis saab aga homme, ei tea keegi, kuid usk geograafiasse ja riigijuhtide surelikkusesse annab jõudu lootusrikkalt ka teisele poolaastale vastu minna.
Euroopa Liidu sanktsioonid Vene lipu all sõitvate laevade ja Vene kaupade vastu avaldavad Eesti transiitkaubandusele otsest mõju. Muuga sadamasse on seetõttu hoiule toodud rekordkogus tühje merekonteinereid, kirjutab ERR.
Põllumajanduse ja toidutootmise ettevõte Linas Agro ja terminalioperaator HHLA TK Estonia sõlmisid koostöölepingu Eesti põllumeeste toodangu käitlemiseks Muuga sadamas ning teravilja ja rapsi ekspordiks.
Eelmisel nädalal teatas teiste laevanduskontsernide seas Maersk, et peatab ajutiselt kõik Venemaa-suunalised konteinerveod, boikott mõjutab ka ettevõtte Eesti haru ja siinset transiiti.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.