Temu käivitas Baltikumis kohalikult-kohalikule müügimudeli
Rahvusvaheline e-kaubandusplatvorm Temu käivitas Eestis, Lätis ja Leedus oma kohalikult-kohalikule müügimudeli, mis võimaldab piirkonna ettevõtetel laiendada tegevust ning pakkuda tarbijatele kiiremat kohaletoimetamist ja laiemat tootevalikut.
Temu avas Baltikumi ettevõtetele võimaluse liituda kohalikult-kohalikule müüja programmiga, mis oli seni saadaval vaid kutse alusel. Programm pakub kohaliku laoseisuga ettevõtetele kuluefektiivset viisi jõuda miljonite klientideni – mitte ainult koduturul, vaid ka kogu Euroopas, sealhulgas Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias ja Hispaanias.
Hiina päritolu otse tehastest tehtavate tellimuste veebiturg Temu sõlmis strateegilise partnerluse Leedu riiklikule postifirmale kuuluva pakiautomaatide võrgustikuga Unisend, et täiustada klientidele pakkide kohaletoimetamise teenuseid Eestis, Lätis ja Leedus, teatasid ettevõtted pressiteate vahendusel.
Jõuliselt Euroopa turule tulnud Hiina veebipood Temu poeb läbi hüperpakkumiste paljude eestlaste mobiiltelefonidesse, mis äsjase välisluure raporti taustal on üsna kõhedust tekitav. Kuid see, millist käivet on ta eriti ühele kullerfirmale kaasa toonud, on täiesti müstiline, tõdes Venipak Eesti müügijuht Martten Kaldvee saates „Logistikauudised eetris“.
Ehkki Amazon, Temu jt välismaised platvormid on eestlaste seas aina popimad, näitab suuremate kullerfirmade ja Eesti e-kaubanduse liidu uus ühine monitooring, et lõvisosa kaupadest tellitakse siiski Eesti ettevõtetelt.
Pisut enam kui kuu aega tagasi asus Omniva kaubamärgi alla tegutseva Eesti Posti juhatuse etteotsa Martti Kuldma. Logistikauudised tegi tema pikema intervjuu ja uuris, kes ta on ja millised on tema plaanid uues ametis?
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!